کاربرد فناوری نانو در جلوگیری از خرابی راهها
دانلود پروژه ها ، مقالات ، پایان نامه ها ، گزارشهای کارآموزی ، رشته مهندسی عمران و معماری

پنج شنبه 20 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

کاربرد فناوری نانو در جلوگیری از خرابی راهها

کاربرد-فناوری-نانو-در-جلوگیری-از-خرابی-راهها

کاربرد فناوری نانو در جلوگیری از خرابی راهها

فرمت فایل دانلودی: 
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 11
حجم فایل: 65

 

 

بخشی از متن:

کاربرد فناوری نانو در جلوگیری از خرابی راهها ؛ تحقیق آموزشی است که مناسب تحقیق و پروژه درس روسازی راه و راهسازی از رشته مهندسی عمران است و در 11 صفحه تهیه شده است . شامل این مطالب می باشد :  مهمترین عوامل موثر در خرابی و خسارت راه ها و سطوح آسفالتی - انواع معایب و آسیب دیدگی های راه های آسفالته - کاربرد فناوری نانو در مهندسی عمران

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی عمران - راهسازی ، مکانیک خاک و پل و تونل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه راه, پروژه راهسازی, دانلود پروژه راهسازی, کاربرد فناوری نانو در راهسازی, دانلود پروژه عمران, دانلود مقاله عمران, پروژه رشته عمران, پروژه رشته مهندسی عمران, دانلود تحقیق عمران, تحقیق مهندسی عمران, تحقیق رشته مهندسی عمران, دانلود پروژه رشته عمران,


پنج شنبه 17 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

گزارش آزمایش تعیین درصد رطوبت خاک

گزارش-آزمایش-تعیین-درصد-رطوبت-خاک

گزارش آزمایش تعیین درصد رطوبت خاک

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 54

 

بخشی از متن:

گزارش آزمایش تعیین درصد رطوبت خاک ؛ یک گزارش کار آزمایشگاه مکانیک خاک رشتهمهندسی عمران است که برای دانلود آماده شده است .

مشتمل بر موارد ذیل می باشد: عنوان آزمایش – موضوع و هدف آزمایش – تجهیزات و مواد لازم برای آزمایش به همراه عکس و شکل آنها – تئوری آزمایش همراه با شکل و دیاگرام های تهیه شده با فوتوشاپ – روش انجام آزمایش – محاسبات آزمایش – ارائه نتایج آزمایش و بیان آنها بصورت نمودار و دیاگرام – منابع احتمالی خطا

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران - راهسازی ، مکانیک خاک و پل و تونل، گزارش کار آزمایشگاه، ،
:: برچسب‌ها: آزمایش تعیین درصد رطوبت خاک, گزارش آزمایش تعیین درصد رطوبت خاک, گزارش کار آزمایش تعیین درصد رطوبت خاک, گزارش آزمایشگاه مکانیک خاک, دانلود گزارش آزمایشگاه مکانیک خاک, گزارش کار آزمایشگاه مکانیک خاک, دانلود گزارش کار آزمایشگاه مکانیک خاک,


پنج شنبه 7 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

افزایش کارآیی رویه های بتنی بوسیله اجرای روکش آسفالتی

افزایش-کارآیی-رویه-های-بتنی-بوسیله-اجرای-روکش-آسفالتی

افزایش کارآیی رویه های بتنی بوسیله اجرای روکش آسفالتی

فرمت فایل دانلودی: 
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 330

 

 

بخشی از متن:

افزایش کارآیی رویه های بتنی بوسیله اجرای روکش آسفالتی ؛ تحقیق آموزشی است که مناسب تحقیق و پروژه درس روسازی راه و راهسازی و رشته راهسازی از رشته مهندسی عمران است و در 14 صفحه تهیه شده است . شامل این مطالب است : دلایل اجرای روسازی مرکب. مقاطع روسازی. اجرای روکش آسفالتی روی روسازی بتنی موجود. روش های طراحی. سه روش کلی طراحی برای تعیین ضخامت روکش آسفالتی. طرح روسازی مرکب با اساس بتنی مسلح پیوسته و روکش سطحی آسفالتی. منابع تحقیق  .

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی عمران - راهسازی ، مکانیک خاک و پل و تونل، ،
:: برچسب‌ها: افزایش کارآیی رویه ها بتنی, روکش آسفالتی, پروژه راهسازی, پروژه روسازی راه, دانلود پروژه عمران, دانلود مقاله عمران, پروژه رشته عمران, پروژه رشته مهندسی عمران, دانلود تحقیق عمران, تحقیق مهندسی عمران, تحقیق رشته مهندسی عمران, دانلود پروژه رشته عمران, افزایش کارایی رویه راه ها, افزایش کاربری رویه آسفالتی راه,


پنج شنبه 30 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

آموزش طراحی جاده در خاک نمکی


دانلود-مقاله-طراحی-جاده-در-خاک-نمکی

آموزش طراحی جاده در خاک نمکی
فرمت فایل دانلودی: .zip

فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 13
حجم فایل: 15

 

 

بخشی از متن:

دانلود مقاله طراحی جاده در خاک نمکی ؛ یک مقاله خوب برای رشته مهندسی عمران راه و راهسازی است که برای دانلود شما در 13 صفحه برای دانلود قرار دارد.

 

 

فهرست مطالب:

مقدمه:
طراحی جاده ها در خاكهای نمكی 
مشكلات خاكهای نمكی 
راههای مقابله و كنترل خاكهای نمكی 
راهسازی در بیابانهای ماسه ای 
مشكلات ماسه های بیابانی
راههای مقابله و كنترل ماسه های بیابانی 
كویرهای باتلاقی 
طراحی بزرگراههاوجاده هابادر نظرگرفتن فضای سبزدر مناطق خشك
طراحی جاده ها و بزرگراهها
طراحی هماهنگ زمینهای اطراف 
استفاده از خاكریزهای شانه و حاشیه راهها
احداث آبروهای خاكی
احداث شیارهای خاكی روی خطوط تراز
احداث بندهای انحرافی و آب برگردانها
احداث سیستمهای پخش سیلاب در حاشیه جاده ها
مراجع

 

 

طراحی جاده ها در خاکهای نمکی

مقدمه:

امروزه راههای ارتباطی یكی از عوامل مهم زیربنایی توسعه اقتصادی شناخته شده ودر ارتباط مستقیم با شكوفایی اقتصاد و صنعت كشـور وایجادرابطه اجتماعی افراد؛از لحاظ مبادلات بازرگانی واز همه مهمتر بسط دانش، فرهنگ وبهداشت در مناطق دور و نزدیك شناخته شده است بدین جهت راه و راهسازی بعنوان پایه و اساس اقتصاد معقول هر جامعه موردتوجه قرار گرفته است . از اینجاست كه راه وسیله جابجا كردن ثروت{1} نام گرفته است. مراحل مختلف طراحی واحداث راهها ، متاثر از عوامل مختلف اقلیمی ،اجتماعی ،اقتصادی وسیاسی است .پارامترهای مختلفی كه در مراحل مختلف مسیر یابی ،انتخاب مصالح مناسب ، روش اجرا و… تاثیر گذارند، را میتوان به دو بخش اختیاری و غیر اختیاری تقسیم نمود.بعنوان مثال انتخاب نوع مصالح روسازی را می توان اختیاری به حساب آورد، چون بسته به شرایط اقتصادی وبررسی منابع قرضه دور و نزدیك میتوان بهترین مصالح را از جهات مختلف انتخاب كرد،ولی پارامترههایی مانند توپوگرافی و شرایط اقلیمی به گونه ای هستند كه ایجاد تغییرات در آنها مستلزم سرمایه گذاری هنگفت ودور از دسترس است و به ناچار تمامی مراحل طراحی و اجرا باید با در نظر گرفتن این شرایط صورت پذیرد.

از آنجاییكه برای تكمیل وبهبود شبكه ارتباطی كشور ، عبور از مناطق بیابانی ،اجتناب ناپذیر است به نظر میرسد كه شناخت مسائل ویژه پروژههای راهسازی در برخورد با كویر و بیابان و روشهای مقابله و كنترل آنها ،لازم و مورد توجه باشد .بنا بر این در مقاله حاضر سعی می شود با رویكرد فوق به مسائل راهسازی پرداخته شود .

نكته قابل توجه اینكه در سراسر این مقاله عبارات بیابان و كویر به تساهل بجای یكدیگر مورد استفاده قرار گرفته اند كه به دلیل تاكید مقاله بر مسائل راهسازی ناشی ازاقلیم (ونه خود اقلیم)، تاثیری بر روند كلی مقاله نخواهد داشت .

همچنین در معرفی مشكلات و راهكارهای ارئه شده،بدلیل محدودیت مقاله ،جانب اختصار رعایت شده و مراجع جهت اطلاعات تفصیلی در هر زمینه معرفی شده است.

نگارنده جهت جمع آوری مراجعی جامع در این زمینه ، علاوه بر كتب راهسازی موجود در كتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی گرگان ،به جستجو در سایتهای مختلف شبكه اینترنت و مجلات معتبر راهسازی واساتید این رشته پرداخته است . لذا در جمع آوری ،تحلیل ،و نتیجه ــ گیریهای به عمل آمده ،وجود اشكال و مسامحه ،قریب به یقین است واز استاد گرامی كه در رفع این مشكلات یاری رسان باشند،پیشاپیش سپاسگزاری میشود .

با توجه به مطالب ذكر شده ، در این مقاله مشكلات پروژههای راهسازی در مناطق مختلف كویری از جمله خاكهای نمكی ، بیابانهای ماسه ای و كویر های باتلاقی مورد بحث قرار گرفته است وراههای كنترل و مقابله به اختصار بیان شده است .

طراحی جاد هها در خاكهای نمكی

طبق یك تعریف ، خاك نمكی خاكی است كه در لایه یك متری فوقانی آن ، مقدار نمكهای محلول ، بیشتر از 3 /. درصد وزنی باشد {4}.اینخاكها معمولاًدر مناطق بیابانی و به صورت یك منطقه (zone)پیوسته تشكیل می شود والبته گاهی هم به صورت سطوح پراكنده بین خاكهای غیر نمكی به چشم می خورد .

در یك طبقه بندی كلی می توان این خاكها را به دو دسته خاكهای قلیایی سیاه و خاكهای قلیایی سفید تقسیم كرد كه در نوع اول ،بیشتر نمكها در عمق بیشتر از 5/. متر و در نوع دوم در سطح خاك قرار دارند واز آنجاییكه در مناطق بیابانی اغلب میزان بارش اندك است ، بیشتر با نوع دوم یعنی خاكهای قلیایی سفید سرو كار داریم كه نمك های غالب ، در آنها بصورت كلراید ، سولفات و كربنات سدیم ،كلسیم ومنیزیم است .

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی عمران - راهسازی ، مکانیک خاک و پل و تونل، ،
:: برچسب‌ها: طراحی جاده در خاک نمکی, مطراحی جاده در خاک های نمکی, مقاله راهسازی, پروژه راهسازی, دانلود پروژه راهسازی, دانلود پروژه راه, بدانلود پروژه عمران راه, دانلود مقاله رشته عمران راه, دانلود مقاله راهسازی, دانلود پروژه طراحی جاده در خاک نمکی, طراحی جاده در خاک نمکی, نحوه طراحی جاده در خاک نمکی, آموزش طراحی جاده در خاک نمکی,


پنج شنبه 28 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

کاربرد پلیمر در راهسازی


کاربرد-پلیمر-در-راهسازی

کاربرد پلیمر در راهسازی

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 768

 

بخشی از متن:
کاربرد پلیمر در راهسازی ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسبی برای رشته مهندسی عمران بوده و در 32 صفحه تهیه شده است.
 
این تحقیق مشتمل بر مضامین زیر است:
 
مقدمه
بهبود خواص قير با اضافه كردن پليمر 
مواردي از كاربرد آسفالت پليمري
مشكلات استفاده از قير پليمري 
استفاده از پليمرها در تسليح آسفالت
چگونه مشهاي انعطاف پذير از ترك خوردن آسفالت جلوگيري مي‌كنند؟
مشخصات فيزيكي مشهاي تسيلح
موارد استفاده 
نحوه استفاده از مشهاي تسليح 
ژوتكستايل
كاربرد ژئوتكستايلها در جداسازي لايه هاي خاك (separation)
كاربرد ژئوتكستايلها در تسليح خاك 
تسليح ديوارهاي حائل به وسيله ژئوتكستايل 
پايداري شيروانيهاي خاكي توسط ژئوتكستايل
تسيلح جاده ها به وسيله ژئوتكستايل 
افزايش شيب مجاز شيروانيها
پايداري شيروانيهاي خاكي بوسيله ژئوتكستايل 
كاربرد ژئوتكستايلها به عنوان فيلتر 
كاربرد به عنوان قالب انعطاف پذير 
كاربرد ژئوتكستايلها به عنوان زهكشي 
نتيجه گيري 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی عمران - راهسازی ، مکانیک خاک و پل و تونل، ،
:: برچسب‌ها: کاربرد پلیمر در راهسازی, پلیمر در راهسازی, استفاده از پلیمر در راهسازی, دانلود پروژه راهسازی, تحقیق کاربرد پلیمر در راهسازی, پروژه مهندسی عمران, کاربرد قیر در راهسازی, استفاده از قير پليمري, کاربرد قیر پلیمری در راهسازی, پليمرها در تسليح آسفالت, تسيلح جاده ها به وسيله ژئوتكستايل, آموزش کاربرد پلیمر در راهسازی, آشنایی با کاربرد پلیمر در راهسازی,


چهار شنبه 29 بهمن 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پاورپوینت کف سازی ساختمان

پاورپوینت-کف-سازی-ساختمان
پاورپوینت کف سازی ساختمان

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، پاورپوینت کف سازی ساختمان را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 128
حجم فایل: 3035
قیمت: : 5000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
هدف از كف سازي به وجود آوردن سطحي است كه بتواند خواسته هاي استفاده كننده از آن را به نحوي مطلوب برآورده سازد. جنس وشكل كف بستگي به كار بري آن خواهد داشت. كف ها بايد از مصالحي ساخته شوند كه بتوانند علاوه بر وزن خود، وزن اشخاص و وسايل وارده را هم به خوبي تحمل كنند. كف ها بايد در مقابل ساييدگي محكم و مقاوم و از زيبايي مورد نظر برخوردار باشند، حركت بر روي آن راحت و حتي الامكان بي صدا و نظافت آن آسان باشد.

فهرست مطالب اصلی:
مقدمه: هدف از كف سازي
كف سازي طبقه ي زير زمين
كف سازي طبقات
انواع پوشش هاي كف
مقالات
گالري
منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی عمران - سازه و زلزله، پروژه های مهندسی عمران - عمومی عمران ، شهرسازی و آزمایشگاه، پروژه های مهندسی عمران - راهسازی ، مکانیک خاک و پل و تونل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت کف سازی ساختمان, پاورپوینت کف سازی ساختمان , کف سازی ساختمان, دانلود پروژه کف سازی ساختمان , پروژه کف سازی ساختمان , دانلود پاورپوینت کف سازی در ساختمان , پاورپوینت کف سازی در ساختمان , کف سازی در ساختمان , دانلود پروژه کف سازی در ساختمان , پروژه کف سازی در ساختمان , هدف از كف سازي در ساختمان , كف سازي طبقه ي زير زمين, كف سازي طبقات ساختمان , انواع پوشش هاي كف ساختمان, ,


چهار شنبه 19 بهمن 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

پاورپوینت جداسازهای لرزه ها (Base Isolation)

پاورپوینت-جداسازهای-لرزه-ها-(base-isolation)
پاورپوینت جداسازهای لرزه ها (Base Isolation)

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ،  پاورپوینت جداسازهای لرزه ها (Base Isolation) را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 33
حجم فایل: 2382
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
سيستم جداسازي لرزه اي انعطاف پذيري لازم را بوسيله تغيير شكلهاي متمركز در تراز پي فراهم كرده و تغيير شكل شامل تغيير شكل در سيستم جداسازي خواهد بود و سازه فوقاني كاملاً صلب باقي مي ماند.

فهرست مطالب:
آشنایی با عملکرد جداسازها
دلايل استفاده از جدا ساز براي پل ها
شرایط نیاز به جدا سازهاي ضد زلزله
فواید استفاده ازجدا سازهاي ضد زلزله
عوامل کاهش دهنده نیروی زلزله در یک سازه دارای جداساز لرزه ای
شرایط استفاده از سیستم جداساز
شرایط خاك
اجزای اصلی سیستم جداساز ضدزلزله
انواع سیستم های جداکننده
سیستم الاستومریک
انواع جداکننده های سیستم الاستومریک
تکیه گاههاي جداکننده الاستومریک چند لایه مسلح شده توسط ورقهاي فولادي
جداکننده هاي الاستومریک مسلح شده توسط الیاف
سیستمهاي جداکننده لغزشی (اصطکاکی)
انواع سیستم های جداکننده لغزشی
مواد مورد استفاده در جداگر لغزشی
مشکل موجود در سیستم جداساز لغزشی
روش مقابله با مشکل ذکر شده
مزایاي سیستم جداکننده لغزشی در مقایسه با تکیه گاههاي لاستیکی
انواع سیستم هاي ترکیبی الاستومري و لغزشی
وسایل مکمل براي تامین میرایی جداگرها
نمایی از پل I-40 در امریکادارای جداساز پاندول اصطکاکی
نمایی از پل Benicia Martines در امریکا دارای جداساز پاندول اصطکاکی
نمایی از پل American River در امریکا دارای جداساز پاندول اصطکاکی
نمایی از پل White River در کانادا دارای جداساز پاندول اصطکاکی
معایب جداسازهای لرزه ای
نحوه قرارگیری جداساز بر روی پی
نتیجه گیري

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی عمران - سازه و زلزله، پروژه های مهندسی عمران - راهسازی ، مکانیک خاک و پل و تونل، آموزشی رشته مهندسی عمران، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت جداسازهای لرزه ها (Base Isolation), پاورپوینت جداسازهای لرزه ها (Base Isolation) , جداسازهای لرزه ها (Base Isolation) , دانلود پاورپوینت جداسازهای لرزه ها , پاورپوینت جداسازهای لرزه ها, جداسازهای لرزه ها, دانلود پاورپوینت جداسازهای لرزه ها Base Isolation , پاورپوینت جداسازهای لرزه ها Base Isolation , جداسازهای لرزه ها Base Isolation, دانلود پاورپوینت Base Isolation, پاورپوینت Base Isolation, Base Isolation , دلايل استفاده از جدا ساز براي پل ها, جدا سازهاي ضد زلزله , فواید استفاده ازجدا سازهاي ضد زلزله, سازه دارای جداساز لرزه ای, سیستم جداساز ضدزلزله ,


یک شنبه 7 دی 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

بسته طلایی آمادگی و تست زنی آزمون نظام مهندسی

بسته طلایی آمادگی و تست زنی آزمون نظام مهندسی

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، بسته طلایی آمادگی و تست زنی آزمون نظام مهندسی را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید 

بسته-طلایی-آمادگی-و-تست-زنی-آزمون-نظام-مهندسیبسته طلایی آمادگی و تست زنی آزمون نظام مهندسی که شامل راهنمایی داوطلب ها برای شرکت در آزمون ، آموزش خواندن کتاب ها ، هایلایت کردن ، آموزش تست زنی و غیره است و در 24 صفحه تهیه شده است.دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی عمران - سازه و زلزله، پروژه های مهندسی عمران - آب و هیدرولیک، پروژه های مهندسی عمران - راهسازی ، مکانیک خاک و پل و تونل، پروژه های مهندسی عمران - محیط زیست، آموزشی رشته مهندسی عمران، ،
:: برچسب‌ها: دانلود بسته آموزشی آمادگی آزمون نظام مهندسی , بسته آموزشی آمادگی آزمون نظام مهندسی , آموزشی آمادگی آزمون نظام مهندسی , آمادگی آزمون نظام مهندسی , دانلود بسته آمادگی آزمون نظام مهندسی , بسته آمادگی آزمون نظام مهندسی , دانلود بسته آموزشی تست زنی آزمون نظام مهندسی , بسته آموزشی تست زنی آزمون نظام مهندسی , آموزشی تست زنی آزمون نظام مهندسی , تست زنی آزمون نظام مهندسی , دانلود بسته آموزش تست زنی آزمون نظام مهندسی , بسته آموزش تست زنی آزمون نظام مهندسی , آموزش تست زنی آزمون نظام مهندسی , تست زنی آزمون نظام مهندسی , آموزش روش تست زدن نظام مهندسی , روش تست زدن نظام مهندسی , تست زدن نظام مهندسی , دانلود آموزش مهندسی عمران , آموزش مهندسی عمران , نظام مهندسی , دانلود آموزش تست زنی آزمون نظارت , آموزش تست زنی آزمون نظارت , دانلود بسته آموزش تست زنی آزمون نظارت , بسته آموزش تست زنی آزمون نظارت , آزمون نظارت نظام مهندسی , آزمون اجرا نظام مهندسی,


سه شنبه 9 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود گزارش کار آزمایشگاه مکانیک خاک

گزارش-کار-آزمایشگاه-مکانیک-خاک
گزارش کار آزمایشگاه مکانیک خاک

با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، گزارش کار آزمایشگاه مکانیک خاک را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این گزارش کار آزمایشگاه مکانیک خاک را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc, docx
تعداد صفحات: 50
حجم فایل: 1012
قیمت: : 6000 تومان

بخشی از متن:
گزارش کامل و بی نظیر از آزمایشگاه درس مکانیک خاک رشته های مهندسی و خصوصا عمران

این گزارش بدون شک بی نظیرترین و کامل ترین گزارش کار آزمایشگاه درس مکانیک خاک  مهندسی عمران می باشد که بدون تردید حتی نظیر آن را هیج جا و بخصوص روی اینترنت نخواهید یافت. دلایل اینکه این گزارش را کامل و جامع می دانم بدین شرح است:

هر آزمایش مشتمل بر موارد ذیل می باشد:
- شماره آزمایش
- عنوان آزمایش
- موضوع و هدف آزمایش
- تجهیزات و مواد لازم برای آزمایش به همراه عکس و شکل آنها
- تئوری آزمایش همراه با شکل و دیاگرام های تهیه شده با فوتوشاپ
- روش انجام آزمایش
- محاسبات آزمایش
- ازائه نتایج آزمایش و بیان آنها بضورت نمودار و دیاگرام
- منابع احتمال خطا

لیست آزمایشات و مطالب  این مجموعه:
- مقدمه ای شامل مبحث اشنایی با نمونه گیری
- آزمایش تعیین درصد رطوبت خاک
- آزمایش تعیین دانه بندی خاک
- آزمایش تعیین هیدرومتری خاک
- آزمایش تعیین وزن مخصوص خاک در آزمایشگاه
- آزمایش تعیین وزن مخصوص خاک در محل
- آزمایش تعیین حدود اتربرگ
- آزمایش تعیین ضریب نفوذپذیری خاک
- آزمایش تراکم خاک
- پروکتور استاندارد


دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی عمران - راهسازی ، مکانیک خاک و پل و تونل، گزارش کار آزمایشگاه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کار آزمایشگاه مکانیک خاک , دانلود گزارش کار , دانلود گزارش کار عمران , دانلود گزارش کار آزمایشگاه , دانلود گزارش کار آزمایشگاه عمران , دانلود گزارش کار آزمایشگاه مکانیک , دانلود گزارش کار آزمایشگاه خاک , گزارش کار آزمایشگاه مکانیک خاک , گزارش کار آزمایشگاه , گزارش کار آزمایشگاه خاک , آزمایشگاه مکانیک خاک , آزمایشگاه خاک , دانلود پروژه عمران , دانلود رایگان پروژه عمران , دانلود پروژه معماری , دانلود رایگان پروژه معماری , دانلود مقاله عمران , دانلود رایگان مقاله عمران , دانلود مقاله معماری , دانلود رایگان مقاله معماری , دانلود تحقیق عمران , دانلود رایگان تحقیق عمران , دانلود تحقیق معماری , دانلود رایگان تحقیق معماری , دانلود پروژه رشته عمران , , دانلود پروژه رشته معماری , دانلود رایگان پروژه رشته عمران , , دانلود رایگان پروژه رشته معماری , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود رایگان مقاله رشته عمران , دانلود مقاله رشته معماری , دانلود رایگان مقاله رشته معماری , دانلود تحقیق رشته عمران , دانلود رایگان تحقیق رشته عمران , دانلود تحقیق رشته معماری , دانلود رایگان تحقیق رشته معماری , دانلود کارآموزی عمران , دانلود رایگان کارآموزی عمران , دانلود کارآموزی معماری , دانلود رایگان کارآموزی معماری , دانلود کارآموزی , دانلود رایگان کارآموزی , دانلود پروژه , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق , دانلود رایگان تحقیق , دانلود مقاله , دانلود رایگان مقاله , دانلود پایان نامه عمران , دانلود رایگان پایان نامه عمران , دانلود پایان نامه معماری , دانلود رایگان پایان نامه معماری , دانلود پایان نامه رشته عمران , دانلود رایگان پایان نامه رشته عمران , دانلود پایان نامه رشته معماری , دانلود رایگان پایان نامه رشته معماری , دانلود پروژه متره , دانلود رایگان پروژه متره , مهندسی عمران , مهندسی معماری , رشته عمران , رشته معماری ,


سه شنبه 8 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود کاملترین جزوه درس مکانیک خاک 2

کاملترین-جزوه-درس-مکانیک-خاک-2
کاملترین جزوه درس مکانیک خاک 2

با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، کاملترین جزوه درس مکانیک خاک 2 را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این جزوه درس مکانیک خاک 2 را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 129
حجم فایل: 4679
قیمت: : 7000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
دانلود کاملترین جزوه درس مکانیک خاک 2 به صورت کاملا گرافیکی و تصویری با فرمت پی دی اف در 129 صفحه

سر فصل های اصلی:
مقاومت برشی خاک های دانه ای در حالت خشک و اشباع
تزریق
بررسی نفوذپذیری در محل
تنش در خاک به صورت دو بعدی و سه بعدی
تحکیم سه بعدی
سر فصل های فرعی:
ضرورت اطلاع از مقاومت برشی خاکها
معیار گسیختگی موهر کولمب
دایره موهر و پوش گسیختگی
آزمایش سه محوره
آزمایش برش مستقیم
مسیر تنش
دیوار آب بند
روشهای مختلف تزریق
تزریق سیمان
آزمایشهای آزمایشگاهی
آزمایشهای در محل
آزمایش لوژان
آزمایش لوفران
....

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی عمران - راهسازی ، مکانیک خاک و پل و تونل، آموزشی رشته مهندسی عمران، ،
:: برچسب‌ها: دانلود کاملترین جزوه درس مکانیک خاک 2 , دانلود کاملترین جزوه , دانلود کاملترین جزوه درس مکانیک خاک , کاملترین جزوه درس مکانیک خاک 2 , دانلود کاملترین جزوه عمران , جزوه درس مکانیک خاک 2 , دریافت جزوه درس مکانیک خاک 2 , جزوه درس مکانیک خاک , دانلود مقاله مکانیک خاک , جزوه مکانیک خاک ,


سه شنبه 3 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود تحقیق پل های مدرن و نمونه های بارز آن ها

پل-های-مدرن-و-نمونه-های-بارز-آن-ها
پل های مدرن و نمونه های بارز آن ها

با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پل های مدرن و نمونه های بارز آن ها را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت پلها مارا بر این داشت تا ما این تحقیق مربوط به پلها را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf, ppt, flv
تعداد صفحات: 59
حجم فایل: 25779
قیمت: : 9000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
در این پروژه به طور کامل به بررسی انواع پلهای مدرن پرداخته شده است، همچنین نمونه های بارز آنها در جهان و ویژگی های آنها نیز بیان گردیده است. پاور پوینت و یک فیلم از نمونه شاخص این پلها نیز ضمیمه شده است.

فهرست مطالب اصلی:
فصل اول: انواع پل ها و سختار آن
فصل دوم: پل های تیری
فصل سوم: پل های قوسی
فصل چهارم: پل های معلق
فصل پنجم: پل های کابلی
فصل ششم:  اتصالات در پل های کابلی و معلق
فصل چهارم: پل های متحرک


دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی عمران - راهسازی ، مکانیک خاک و پل و تونل، آموزشی رشته مهندسی عمران، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق پل های مدرن و نمونه های بارز آن ها , دانلود تحقیق پل , دانلود تحقیق پل ها , دانلود تحقیق پل های مدرن , نمونه های بارز پل ها , نمونه های بارز پل های مدرن , پل های مدرن و نمونه های بارز آن ها , تحقیق پل های مدرن و نمونه های بارز آن ها , تحقیق پلها , دانلود پروژه عمران , دانلود رایگان پروژه عمران , دانلود پروژه معماری , دانلود رایگان پروژه معماری , دانلود مقاله عمران , دانلود رایگان مقاله عمران , دانلود مقاله معماری , دانلود رایگان مقاله معماری , دانلود تحقیق عمران , دانلود رایگان تحقیق عمران , دانلود تحقیق معماری , دانلود رایگان تحقیق معماری , دانلود پروژه رشته عمران , , دانلود پروژه رشته معماری , دانلود رایگان پروژه رشته عمران , , دانلود رایگان پروژه رشته معماری , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود رایگان مقاله رشته عمران , دانلود مقاله رشته معماری , دانلود رایگان مقاله رشته معماری , دانلود تحقیق رشته عمران , دانلود رایگان تحقیق رشته عمران , دانلود تحقیق رشته معماری , دانلود رایگان تحقیق رشته معماری , دانلود کارآموزی عمران , دانلود رایگان کارآموزی عمران , دانلود کارآموزی معماری , دانلود رایگان کارآموزی معماری , دانلود کارآموزی , دانلود رایگان کارآموزی , دانلود پروژه , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق , دانلود رایگان تحقیق , دانلود مقاله , دانلود رایگان مقاله , دانلود پایان نامه عمران , دانلود رایگان پایان نامه عمران, دانلود پایان نامه معماری , دانلود رایگان پایان نامه معماری , دانلود پایان نامه رشته عمران , دانلود رایگان پایان نامه رشته عمران , دانلود پایان نامه رشته معماری , دانلود رایگان پایان نامه رشته معماری , دانلود پروژه متره , دانلود رایگان پروژه متره , مهندسی عمران, مهندسی معماری, رشته عمران , رشته معماری ,


سه شنبه 3 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پاورپوینت حفاری تونل و انواع آن

پاورپوینت-حفاری-تونل-و-انواع-آن
پاورپوینت حفاری تونل و انواع آن


با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پاورپوینت حفاری تونل و انواع آن را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پاورپوینت حفاری تونل را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 45
حجم فایل: 7583
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:
مقدمه:
تونل یا دالان، یک راهرو زیرزمینی است. تعریف عمومی از تونل وجود ندارد. اما به هر روی تونل‌ها معمولاً حداقل دوبرابر عرضشان طول دارند. به علاوه آنها باید از شروع هر دهانه در همه طرف بسته باشند. برخی از برنامه‌ریزان شهری هر سازه تونل مانندی بلندتر از ۰/۱۶ کیلومتر را تونل می‌نامند و کمتر از این را زیرگذر می‌دانند.

فهرست مطالب:
مقدمه
تاريخچه تونل سازي
ویژگی های فضاهای تونل
انواع تونل
يک تقسيم بندي ديگر براي انواع تونل ها
روش های مختلف حفاری تونل ها
حفاری با دستگاه TBM
تاریخچه دستگاه TBM
جامبو دريل
نكات ايمني در تونل و زير زمين
زيباترين تونل جهان؛ تونلي با سقفي شبيه آسمان
تونل مانش؛ بزرگترين تونل زير دريايي جهان
تصاويري از بزرگ ترين تونل بادي جهان
افتتاح بزرگترين تونل زمينی جهان در سويس
منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی عمران - راهسازی ، مکانیک خاک و پل و تونل، آموزشی رشته مهندسی عمران، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت حفاری تونل و انواع آن , دانلود پاورپوینت حفاری , دانلود پاورپوینت حفاری تونل , دانلود پاورپوینت حفاری تونل و انواع تونل , پاورپوینت حفاری تونل و انواع آن , پاورپوینت حفاری تونل , پاورپوینت حفاری تونل و انواع تونل , حفاری تونل و انواع آن , حفاری تونل , دانلود پروژه حفاری تونل , پروژه حفاری تونل , دانلود پروژه عمران , دانلود رایگان پروژه عمران , دانلود پروژه معماری , دانلود رایگان پروژه معماری , دانلود مقاله عمران , دانلود رایگان مقاله عمران , دانلود مقاله معماری , دانلود رایگان مقاله معماری , دانلود تحقیق عمران , دانلود رایگان تحقیق عمران , دانلود تحقیق معماری , دانلود رایگان تحقیق معماری , دانلود پروژه رشته عمران , , دانلود پروژه رشته معماری , دانلود رایگان پروژه رشته عمران , , دانلود رایگان پروژه رشته معماری , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود رایگان مقاله رشته عمران , دانلود مقاله رشته معماری , دانلود رایگان مقاله رشته معماری , دانلود تحقیق رشته عمران , دانلود رایگان تحقیق رشته عمران , دانلود تحقیق رشته معماری , دانلود رایگان تحقیق رشته معماری , دانلود کارآموزی عمران , دانلود رایگان کارآموزی عمران , دانلود کارآموزی معماری , دانلود رایگان کارآموزی معماری , دانلود کارآموزی , دانلود رایگان کارآموزی , دانلود پروژه , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق , دانلود رایگان تحقیق , دانلود مقاله , دانلود رایگان مقاله , دانلود پایان نامه عمران , دانلود رایگان پایان نامه عمران , دانلود پایان نامه معماری , دانلود رایگان پایان نامه معماری , دانلود پایان نامه رشته عمران , دانلود رایگان پایان نامه رشته عمران , دانلود پایان نامه رشته معماری , دانلود رایگان پایان نامه رشته معماری , دانلود پروژه متره , دانلود رایگان پروژه متره , مهندسی عمران , مهندسی معماری , رشته عمران , رشته معماری ,


سه شنبه 1 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پاورپوینت معرفی ماشین آلات عمرانی

پاورپوینت-معرفی-ماشین-آلات-عمرانی
پاورپوینت معرفی ماشین آلات عمرانی

با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پاورپوینت معرفی ماشین آلات عمرانی را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پاورپوینت معرفی ماشین آلات را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 312
حجم فایل: 25014
قیمت: : 5000 تومان

بخشی از متن:
پاورپوینت معرفی ماشین آلات عمرانی، نشریه 446، فصل چهارم: ماشین آلات بتن

قسمتی از متن:
دﺳﺘﮕﺎﻫﻬﺎي ﺳﻨﮓ ﺷﻜﻦ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺗﻬﻴﻪ ﺳﻨﮕﺪاﻧﻪ اﻋﻢ از ﺷﻦ و ﻣﺎﺳﻪ در اﻧﺪازهﻫﺎي ﻣﻮرد ﻧﻴﺎز، ﺑﻪ وﻳﮋه در ﻛﺎرﻫـﺎي ﺗﻬﻴـﻪ ﺳـﻨﮕﺪاﻧﻪ ﺑﺘﻦ و ﺳﺎﻳﺮ ﻣﻮاردي ﻛﻪ ﻧﻴﺎزﻣﻨﺪ ﺳﻨﮕﺪاﻧﻪ در ﻣﺤﺪودهﻫﺎي داﻧﻪ ﺑﻨﺪي ﺑﺎﺷﺪ ﻧﻈﻴﺮ ﻻﻳﻪﻫﺎي روﺳﺎزي راه و آﺳﻔﺎﻟﺖ، ﺑﻪ ﻛﺎر ﻣﻲرود. اجزای ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻛﺎرﺧﺎﻧﻪ ﺳﻨﮓ ﺷﻜﻦ ﺑﺮ ﺣﺴﺐ اﺑﻌﺎد و ﻧﻮع ﻛﺎرﺧﺎﻧﻪ ﻣﺘﻔﺎوت اﺳﺖ، اﻣﺎ ﺑﻄﻮر ﻛﻠﻲ ﺑﺮ اﺳﺎس ﻧﻈﻢ ﻣﻌﻴﻦ زﻳﺮ ﻗﺮار ﻣﻲﮔﻴﺮﻧﺪ:‫ ...


دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی عمران - راهسازی ، مکانیک خاک و پل و تونل، پروژه ماشین آلات، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت معرفی ماشین آلات عمرانی , دانلود پاورپوینت , دانلود پاورپوینت معرفی ماشین آلات , دانلود پاورپوینت معرفی ماشین آلات ساختمانی , دانلود پاورپوینت معرفی ماشین آلات راهسازی , پاورپوینت معرفی ماشین آلات عمرانی , پاورپوینت معرفی ماشین آلات , پاورپوینت معرفی ماشین آلات ساختمانی , پاورپوینت معرفی ماشین آلات راهسازی , دانلود پروژه ماشین آلات , دانلود پروژه ماشین آلات راهسازی , دانلود پروژه ماشین آلات ساختمانی , پروژه درس ماشین آلات, دانلود پروژه عمران , دانلود رایگان پروژه عمران , دانلود پروژه معماری , دانلود رایگان پروژه معماری , دانلود مقاله عمران , دانلود رایگان مقاله عمران , دانلود مقاله معماری , دانلود رایگان مقاله معماری , دانلود تحقیق عمران , دانلود رایگان تحقیق عمران , دانلود تحقیق معماری , دانلود رایگان تحقیق معماری , دانلود پروژه رشته عمران , , دانلود پروژه رشته معماری , دانلود رایگان پروژه رشته عمران , , دانلود رایگان پروژه رشته معماری , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود رایگان مقاله رشته عمران , دانلود مقاله رشته معماری , دانلود رایگان مقاله رشته معماری , دانلود تحقیق رشته عمران , دانلود رایگان تحقیق رشته عمران , دانلود تحقیق رشته معماری , دانلود رایگان تحقیق رشته معماری , دانلود کارآموزی عمران , دانلود رایگان کارآموزی عمران , دانلود کارآموزی معماری , دانلود رایگان کارآموزی معماری , دانلود کارآموزی , دانلود رایگان کارآموزی , دانلود پروژه , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق , دانلود رایگان تحقیق , دانلود مقاله , دانلود رایگان مقاله , دانلود پایان نامه عمران , دانلود رایگان پایان نامه عمران , دانلود پایان نامه معماری , دانلود رایگان پایان نامه معماری , دانلود پایان نامه رشته عمران , دانلود رایگان پایان نامه رشته عمران , دانلود پایان نامه رشته معماری , دانلود رایگان پایان نامه رشته معماری , دانلود پروژه متره , دانلود رایگان پروژه متره , مهندسی عمران , مهندسی معماری , رشته عمران , رشته معماری ,


سه شنبه 1 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه ماشین آلات راه سازی و ساختمان سازی

پروژه-ماشین-آلات-راه-سازی-و-ساختمان-سازی
پروژه ماشین آلات راه سازی و ساختمان سازی

با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروژه ماشین آلات راه سازی و ساختمان سازی را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این درس از رشته عمران مارا بر این داشت تا ما این پروژه فوق العاده ماشین آلات را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 930
قیمت: : 5000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
بيل مکانيکي عبارت از اتاقک گرداني است که سوار بر چرخها بوده و در انتهاي جلويي آن بيل متصل شده است. بيل  انتهايي عبارت است از تير اصلي بيل، ميله جام، جام و کابلهاي فلزي مورد لزوم که حرکات بيل را تأمين مي کنند.
در بیل های مکانیکی ، هيدروليکي عمل حفاري به وسيله فشار بيل و سپس بالا بردن آن با مواد کنده شده انجام مي گيرد. ميله جام به کمک دستگاه کنترل ماشین بیل مکانیکی ، جام را به داخل زمين فشار مي دهد يا آن را از منطقه حفاري بيرون مي کشد. پس از انجام حفاري و پر شدن جام، با استفاده از کابل بالا آورنده، جام بلند مي شود و سپس با حرکت افقي تير اصلي جام به منطقه تخليه منتقل شده و بار با آزاد کردن چفت در جام تخليه مي گردد. چون مي توان بيل مکانيکي را با فشار در خاک فرو برد لذا سخت ترين نوع خاک و حتي سنگ نرم يا ترک خورده را مي توان با بيل مکانيکي حفاري نمود.

فهرست مطالب:
بیل های مکانیکی

بيل مکانيکي
مانور با بیل مکانیکی
نواع بیلهای مکانیکی
الف- بیل مکانیکی با جام معکوس
ب- بیل مکانیکی با سیستم کابلی
ج- بیل کششی (دراگلاینبیل کششی)
جرثقیل
جرثقيل خاکبردار، (کلامشل)
جرثقيل معمولی
غلطک
غلطک پاچه بزی
غلطکهای شبکه ای
غلطکهای لرزنده
غلطکهای با چرخ فولادی صاف
غلطکهای پنوماتیک
غلطکهای دارای صفحات فولادی
لودر
بار مجاز لودر در حین عملیات
لودر و موارد استعمال آن
لودر وانتخاب آن
لودر با چرخ لاستیکی
لودر با چرخهای زنجیری
لودر با تسمه نقاله
دراگلاین
استفاده از دراگلاین
گریدر
عملیات با گریدر
پخش کردن مواد خاکی
حمل مواد به کنار جاده
شیب بندی های دقیق
کندن جوی
شمع کوب
شمع کوبهای موتور دار
استفاده از شمع کوب
اسکریپرها
تیغه های برنده
تولید اسکریپر
سیکل اسکریپر

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی عمران - راهسازی ، مکانیک خاک و پل و تونل، پروژه ماشین آلات، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه ماشین آلات راه سازی و ساختمان سازی , دانلود پروژه ماشین آلات , دانلود پروژه ماشین آلات راه سازی , دانلود پروژه ماشین آلات ساختمان سازی , پروژه ماشین آلات راه سازی و ساختمان سازی , پروژه ماشین آلات , پروژه ماشین آلات ساختمان سازی , پروژه ماشین آلات راهسازی , دانلود پروژه درس ماشین آلات , دانلود ماشین آلات , تحقیق ماشین آلات , دانلود تحقیق ماشین آلات , درس ماشین آلات , دانلود پروژه عمران , دانلود رایگان پروژه عمران , دانلود پروژه معماری , دانلود رایگان پروژه معماری , دانلود مقاله عمران , دانلود رایگان مقاله عمران , دانلود مقاله معماری , دانلود رایگان مقاله معماری , دانلود تحقیق عمران , دانلود رایگان تحقیق عمران , دانلود تحقیق معماری , دانلود رایگان تحقیق معماری , دانلود پروژه رشته عمران , , دانلود پروژه رشته معماری , دانلود رایگان پروژه رشته عمران , , دانلود رایگان پروژه رشته معماری , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود رایگان مقاله رشته عمران , دانلود مقاله رشته معماری , دانلود رایگان مقاله رشته معماری , دانلود تحقیق رشته عمران , دانلود رایگان تحقیق رشته عمران , دانلود تحقیق رشته معماری , دانلود رایگان تحقیق رشته معماری , دانلود کارآموزی عمران , دانلود رایگان کارآموزی عمران , دانلود کارآموزی معماری , دانلود رایگان کارآموزی معماری , دانلود کارآموزی , دانلود رایگان کارآموزی , دانلود پروژه , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق , دانلود رایگان تحقیق , دانلود مقاله , دانلود رایگان مقاله , دانلود پایان نامه عمران , دانلود رایگان پایان نامه عمران , دانلود پایان نامه معماری , دانلود رایگان پایان نامه معماری , دانلود پایان نامه رشته عمران , دانلود رایگان پایان نامه رشته عمران , دانلود پایان نامه رشته معماری , دانلود رایگان پایان نامه رشته معماری , دانلود پروژه متره , دانلود رایگان پروژه متره , مهندسی عمران , مهندسی معماری , رشته عمران , رشته معماری ,


سه شنبه 22 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دریافت پروژه کامل راه سازی

پروژه-کامل-راه-سازی
پروژه کامل راه سازی


با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروژه کامل راه سازی را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این درس مارا بر این داشت تا ما این پروژه راه فوق العاده را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf, bmp
تعداد صفحات: 130
حجم فایل: 950
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
پروژه راه سازی شامل تمام آنالیزها در فرمت عکس و فایل متن متره پروژه راه سازی، محاسبات بخش مسیر یابی به وسیله پرگارزنی، طراحی قوس افقی، طراحی قوس کلوتئید، تعریض، طراحی قوس قائم، جدول ارتفاعات، طراحی قوس قائم سهمی مقعر، مسافت دید، مسافت ترمز در4 تیپ، مسافت دید سبقت، طرح روسازی راه، حجم خاکبرداری و خاکریزی و ....

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی عمران - عمومی عمران ، شهرسازی و آزمایشگاه، پروژه های مهندسی عمران - راهسازی ، مکانیک خاک و پل و تونل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه راهسازی , دانلود پروژه عمران , دانلود پروژه راهسازی عمران , پروژه راهسازی , پروژه راهسازی عمران , دانلود رایگان پروژه راهسازی , دریافت پروژه راهسازی , دانلود رایگان پروژه راهسازی عمران , پروژه راه سازی , دانلود پروژه راه سازی , دانلود رایگان پروژه عمران , دانلود پروژه عمران , دانلود رایگان پروژه عمران , دانلود پروژه معماری , دانلود رایگان پروژه معماری , دانلود مقاله عمران , دانلود رایگان مقاله عمران , دانلود مقاله معماری , دانلود رایگان مقاله معماری , دانلود تحقیق عمران , دانلود رایگان تحقیق عمران , دانلود تحقیق معماری , دانلود رایگان تحقیق معماری , دانلود پروژه رشته عمران , , دانلود پروژه رشته معماری , دانلود رایگان پروژه رشته عمران , , دانلود رایگان پروژه رشته معماری , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود رایگان مقاله رشته عمران , دانلود مقاله رشته معماری , دانلود رایگان مقاله رشته معماری , دانلود تحقیق رشته عمران , دانلود رایگان تحقیق رشته عمران , دانلود تحقیق رشته معماری , دانلود رایگان تحقیق رشته معماری , دانلود کارآموزی عمران , دانلود پروژه عمران , دانلود رایگان پروژه عمران , دانلود پروژه معماری , دانلود رایگان پروژه معماری , دانلود مقاله عمران , دانلود رایگان مقاله عمران , دانلود مقاله معماری , دانلود رایگان مقاله معماری , دانلود تحقیق عمران , دانلود رایگان تحقیق عمران , دانلود تحقیق معماری , دانلود رایگان تحقیق معماری , دانلود پروژه رشته عمران , , دانلود پروژه رشته معماری , دانلود رایگان پروژه رشته عمران , , دانلود رایگان پروژه رشته معماری , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود رایگان مقاله رشته عمران , دانلود مقاله رشته معماری , دانلود رایگان مقاله رشته معماری , دانلود تحقیق رشته عمران , دانلود رایگان تحقیق رشته عمران , دانلود تحقیق رشته معماری , دانلود رایگان تحقیق رشته معماری , دانلود کارآموزی عمران , دانلود رایگان کارآموزی عمران , دانلود کارآموزی معماری , دانلود رایگان کارآموزی معماری , دانلود کارآموزی , دانلود رایگان کارآموزی , دانلود پروژه , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق , دانلود رایگان تحقیق , دانلود مقاله , دانلود رایگان مقاله , دانلود پایان نامه عمران , دانلود رایگان پایان نامه عمران , دانلود پایان نامه معماری , دانلود رایگان پایان نامه معماری , دانلود پایان نامه رشته عمران , دانلود رایگان پایان نامه رشته عمران , دانلود پایان نامه رشته معماری , دانلود رایگان پایان نامه رشته معماری , دانلود پروژه متره , دانلود رایگان پروژه متره , مهندسی عمران , مهندسی معماری , رشته عمران , رشته معماری ,


سه شنبه 22 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه راهسازی

پروژه-راهسازی
پروژه راهسازی

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، دانلود پروژه راهسازی را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پروژه راهسازی را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx, xlt, dwg
حجم فایل: 8294
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
برای ارتباط دو خط مستقیم متوالی در پلان از پیچ یاقوس افقی استفاده می شود. برای تامین ایمنی و راحتی بهتر است شیب عرضی راه با توجه به سرعت طرح تغییر یابد با استفاده از شیب عرضی (بربلندی) می توان در مقطع راه بین نیروی اصطکاک جانبی چرخ و مولفه وزن خودرو در امتداد بر بلندی با نیروی گریز از مرکز تعادل ایجادکرد. در طرح قوس افقی راه رابطه ی بین سرعت طرح-حداقل شعاع قوس-حداکثر بر بلندی و حداکثر ضریب اصطکاک بین لاستیک و جاده بصورت زیر است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی عمران - راهسازی ، مکانیک خاک و پل و تونل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه راهسازی , دانلود پروژه عمران , دانلود پروژه راهسازی عمران , پروژه راهسازی , پروژه راهسازی عمران , دانلود رایگان پروژه راهسازی , دریافت پروژه راهسازی , دانلود رایگان پروژه راهسازی عمران , پروژه راه سازی , دانلود پروژه راه سازی , دانلود رایگان پروژه عمران , دانلود پروژه عمران , دانلود رایگان پروژه عمران , دانلود پروژه معماری , دانلود رایگان پروژه معماری , دانلود مقاله عمران , دانلود رایگان مقاله عمران , دانلود مقاله معماری , دانلود رایگان مقاله معماری , دانلود تحقیق عمران , دانلود رایگان تحقیق عمران , دانلود تحقیق معماری , دانلود رایگان تحقیق معماری , دانلود پروژه رشته عمران , , دانلود پروژه رشته معماری , دانلود رایگان پروژه رشته عمران , , دانلود رایگان پروژه رشته معماری , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود رایگان مقاله رشته عمران , دانلود مقاله رشته معماری , دانلود رایگان مقاله رشته معماری , دانلود تحقیق رشته عمران , دانلود رایگان تحقیق رشته عمران , دانلود تحقیق رشته معماری , دانلود رایگان تحقیق رشته معماری , دانلود کارآموزی عمران , دانلود رایگان کارآموزی عمران , دانلود کارآموزی معماری , دانلود رایگان کارآموزی معماری , دانلود کارآموزی , دانلود رایگان کارآموزی , دانلود پروژه , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق , دانلود رایگان تحقیق , دانلود مقاله , دانلود رایگان مقاله , دانلود پایان نامه عمران , دانلود رایگان پایان نامه عمران , دانلود پایان نامه معماری , دانلود رایگان پایان نامه معماری , دانلود پایان نامه رشته عمران , دانلود رایگان پایان نامه رشته عمران , دانلود پایان نامه رشته معماری , دانلود رایگان پایان نامه رشته معماری , دانلود پروژه متره , دانلود رایگان پروژه متره , مهندسی عمران , مهندسی معماری , رشته عمران , رشته معماری ,


سه شنبه 21 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه ایمنی در فعالیت های راهسازی و راهداری

پروژه-ایمنی-در-فعالیت-های-راهسازی-و-راهداری
پروژه ایمنی در فعالیت های راهسازی و راهداری


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروژه ایمنی در فعالیت های راهسازی و راهداری را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پروژه ایمنی در فعالیت های راهسازی را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 145
حجم فایل: 1997
قیمت: : 20000 تومان

بخشی از متن:

مقدمه:
آموزش و پژوهش زیربناي دستیابی به استقلال ملی و توسعه پایدار در تمامی کشورها است. توسعه پایدار به معناي تامین نیاز هاي امروز جامعه با بهره گیري از منابع موجود، بدون اینکه سلامتی  افراد و محیط زیست بطور جدي مورد مورد تهدید قرار گیرد و توان تولید نسلهاي آینده براي تامین نیازهایشان به خطر بیافتد. ازطرفی تردیدي نیست که نیروي انسانی سالم و کارآمد به عنوان سرمایه هاي ملی در هر کش وري نقش کلیدي در رسیدن به اهداف توسعه پایدار دارد . در این ارتباط معاونت آموزش، تحقیقات و فناوري وزارت راه و ترابري در برنامه ریزي هاي اشتراتژیک و سیاست گزاري هاي کلان خود توجه ویژه اي به این مهم داشته است به نحوي که در بخش توسعه منابع انسانی بخش حمل ونق ل در چند سال اخیر بستر هاي علمی مناسبی فراهم شده است و این تلاش همچنان ادامه دارد. از جمله اقدامات انجام شده می توان به برگزاري مستمر دوره هاي آموزش نیمه حضوري و تهیه لوح هاي فشرده و بسته هاي آموزشی چند رسانه اي به منظور طراحی و اجراي آموزش غیر حضوري کارک نان اشاره کرد. بدین ترتیب با بهره گیري از روشهاي جدید علاوه برتحقق اهداف آموزشی، هزینه ها و زمان مورد نیاز براي اجراي برنامه هاي آموزشی بطور قابل ملاحظه اي کاهش می یابد. یکی از کارهاي ارزشمند در این ارتباط تهیه بسته آموزشی ایمنی در فعالیت هاي راهسازي و را هداري است که توسط ... نگارش و تهیه شده است . دفتر توسعه منابع انسانی بخش حمل و نقل به عنوان هدایت کننده این پروژه زحمات و تلاشهاي علمی ایشان را شایسته تقدیر و تشکر میداند.
فهرست مطالب:
مقدمه 
فصل اول: مدیریت ایمنی در راهسازي و راهداري
1-1 ایمنی درکار 
1-2 حوادث ناشی از کار 
1-3 هزینه هاي حادثه 
1-4 مدیریت ایمنی در فعالیت هاي راهسازي 
1-5 برنامه ایمنی و بهداشت کار 
1-6 نظارت بر اجراي ایمن کار 
1-7 کنترل ترافیک در فعالیت هاي راهسازي 
فصل دوم: ایمنی در خاکبرداري و حفر کانال
2-1 ایمنی در حین حفر کانال 
2-2 خطرات ناشی از ناپایداري کانال 
2-2-1 نوع خاك 
2-2-2 میزان رطوبت 
2-2-3 ارتعاش 
2-2-4 سربار 
2-2-5 حفاري پیشین 
2-2-6 آب و هوا 
2-3 حفاظت در برابر فرو ریزي کانال 
2-3-1 شیب بندي 
2-3-2 سپر ترانشه 
2-3-3 شمع بندي 
2-4 دسترسی / فرار 
2-5 بازرسی 
فصل سوم: ایمنی در فضاهاي محصور
3-1 مقدمه 
3-2 عوامل ایمنی خطر آفرین در فضاهاي محصور 
3-3 تدابیر ایمنی براي حذف کاهش عوامل شیمیایی 
3-3-1 شناسایی خطر 
3-3-2 تهویه
3-3-3 تجهیزات محافظ تنفسی 
3-4 عوامل خطرآفر کیزی فنی ی در فضاهاي محصور 
5ـ3 تدابیر ایمنی براي حذف کاهش عوامل فیزیکی 
فصل چهارم: ایمنی حریق و انفجار
4-1 آتش سوزي 
4-2 کاربرد ایمن موادمنفجره در فعالیت هاي راهسازي 
4-2-1 مقدمه 
4-2-2 مقررات ایمنی حمل، نگهداري و کاربرد مواد منفجره 
فصل پنجم: ایمنی و بهداشت در جوشکاري
5-1 مقدمه 
5-2 آلاینده هاي شیمیایی حاصل از فرایند جوشکاري 
5-2-1 فیومهاي جوشکاري 
5-2-2 گازهاي جوشکاري 
5-3 پرتوهاي تابشی در فرایند جوشکاري 
5-4 سوختگیهاي ناشی از جوشکاري 
5-5 ایمنی در برابر برق 
5-5-1 اثراث شوك الکتریکی 
5-5-2 اتصال به زمین 
5-6 لباس کار براي جوشکار 
5-7 نکات کلی ایمنی در جوشکاري 
فصل ششم: تسهیلات و خدمات رفاهی و بهداشتی
6-1 تسهیلات و خدمات بهداشتی و رفاهی 
6-1-1 مقدمه 
6-1-2 آب آشامیدنی 
6-1-3 سرویسهاي بهداشتی 
6-1-4 برنامه غذایی 
6-1-5 محل خواب و استراحت 
6-2 وسایل حفاظت فردي 
6-2-1 مقدمه 
6-2-2 حفاظت سر 
6-2-3 حفاظت چشم و صورت 
6-2-4 حفاظت سیستم شنوایی 
6-2-5 حفاظت سیستم تنفسی 
6-2-6 حفاظت دست و بازو 
6-2-7 حفاظت پا 
6-2-8 کمربند ایمنی و طناب نجات 
6-2-9 تورهاي ایمنی 
10 6-2 حفاظت در برابر غرق شدن 
6-3 کمکهاي اولیه 
فصل هفتم: بهداشت حرفه اي، راهسازي و راهداري
7-1 مراحل اجراي پروژه 
7-2 صدا
7-3 آلاینده هاي شیمیایی 
7-4 گرد و غبار سیلیس قابل استنشاق 
7-5 فیوم آسفالت 
7-6 نتیجه گیري و پیشنهادات 
7-7 سرماي محیط کار 
7-7-1 مقدمه
7-7-2 نکات بهداشتی کار در سرما 
7-7-3 کمک هاي اولیه 
8 گرماي محیط کار 
7-8-1 مقدمه
7-8-2 علائم استرس گرمایی
7-8-3 نکات بهداشتی کار در گرما 
7-8-4 تطابق با گرما 
منابع
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی عمران - عمومی عمران ، شهرسازی و آزمایشگاه، پروژه های مهندسی عمران - راهسازی ، مکانیک خاک و پل و تونل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه ایمنی در فعالیت های راهسازی و راهداری , دانلود پروژه ایمنی , دانلود پروژه ایمنی در فعالیت ها , دانلود پروژه ایمنی در فعالیت های راهسازی , پروژه ایمنی در فعالیت های راهسازی و راهداری , پروژه ایمنی در فعالیت ها , پروژه ایمنی در فعالیت های راهسازی , پروژه ایمنی در فعالیت های راهداری , ایمنی در فعالیت های راهسازی و راهداری , ایمنی در فعالیت های راهسازی , ایمنی در فعالیت های راهداری , فعالیت های راهسازی و راهداری , فعالیت های راهسازی , فعالیت های راهداری , دانلود پروژه راهسازی , دانلود تحقیق راهسازی , دانلود پروژه عمران , دانلود رایگان پروژه عمران , دانلود پروژه معماری , دانلود رایگان پروژه معماری , دانلود مقاله عمران , دانلود رایگان مقاله عمران , دانلود مقاله معماری , دانلود رایگان مقاله معماری , دانلود تحقیق عمران , دانلود رایگان تحقیق عمران , دانلود تحقیق معماری , دانلود رایگان تحقیق معماری , دانلود پروژه رشته عمران , , دانلود پروژه رشته معماری , دانلود رایگان پروژه رشته عمران , , دانلود رایگان پروژه رشته معماری , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود رایگان مقاله رشته عمران , دانلود مقاله رشته معماری , دانلود رایگان مقاله رشته معماری , دانلود تحقیق رشته عمران , دانلود رایگان تحقیق رشته عمران , دانلود تحقیق رشته معماری , دانلود رایگان تحقیق رشته معماری , دانلود کارآموزی عمران , دانلود رایگان کارآموزی عمران , دانلود کارآموزی معماری , دانلود رایگان کارآموزی معماری , دانلود کارآموزی , دانلود رایگان کارآموزی , دانلود پروژه , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق , دانلود رایگان تحقیق , دانلود مقاله , دانلود رایگان مقاله , دانلود پایان نامه عمران , دانلود رایگان پایان نامه عمران , دانلود پایان نامه معماری , دانلود رایگان پایان نامه معماری , دانلود پایان نامه رشته عمران , دانلود رایگان پایان نامه رشته عمران , دانلود پایان نامه رشته معماری , دانلود رایگان پایان نامه رشته معماری , دانلود پروژه متره , دانلود رایگان پروژه متره , مهندسی عمران , مهندسی معماری , رشته عمران , رشته معماری ,


پنج شنبه 20 مرداد 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دریافت پایان نامه بررسی رفتار خاک های گچی تسلیح شده با الیاف مصنوعی

پایان نامه بررسی رفتار خاک های گچی مسلح شده با الیاف مصنوعی


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ،  پایان نامه بررسی رفتار خاک های گچی تسلیح شده با الیاف مصنوعی را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پایان نامه استثنایی و جدیدبا موضوع رفتار خاک های گچی تسلیح شده با الیاف مصنوعی را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

پایان-نامه-بررسی-رفتار-خاک-های-گچی-مسلح-شده-با-الیاف-مصنوعی

تز بررسی رفتار خاکهای گچی مسلح شده با استفاده از الیاف غیر طبیعی و مصنوعی .

مسلح کننده در سازه های خاکی : مواد و مصالح مختلف از جمله الیاف مصنوعی

توضیح : خاک علی رغم مقاومت فشاری خوب، در کشش عملکرد ضعیف و کارایی نامناسبی دارد. برای جبران این ضعف اغلب از مسلح کننده های گوناگون در سازه های خاکی استفاده می کنند. به عنوان مثال استفاده از الیاف مصنوعی در راهسازی با توجه به خصوصیات مقاومتی مطلوب برای کاربردهای مورد نظر در سال های اخیر بسیار مورد ...دانلود فایل







:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی عمران - راهسازی ، مکانیک خاک و پل و تونل، آموزشی رشته مهندسی عمران، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه بررسی رفتار خاک های گچی تسلیح شده با الیاف مصنوعی , دانلود پایان نامه , دانلود رایگان پایان نامه , دانلود رایگان پایان نامه عمران , بررسی رفتار خاک های گچی تسلیح شده با الیاف مصنوعی , بررسی رفتار خاک های گچی, بررسی رفتار خاک های گچی مسلح با الیاف مصنوعی , پایان نامه بررسی رفتار خاک های گچی تسلیح شده با الیاف مصنوعی , پایان نامه بررسی رفتار خاک , پایان نامه بررسی رفتار خاک های گچی , پایان نامه بررسی رفتار خاک های گچی تسلیح شده , پایان نامه بررسی رفتار خاک های گچی تسلیح شده با الیاف , بررسی رفتار خاک های گچی تسلیح شده با الیاف , بررسی رفتار خاک های گچی , بررسی رفتار خاک های گچی تسلیح شده , رفتار خاک های گچی تسلیح شده با الیاف , رفتار خاک های گچی , رفتار خاک های گچی تسلیح شده , خاک های گچی تسلیح شده با الیاف , خاک های گچی , خاک های گچی تسلیح شده , دانلود پروژه عمران , دانلود رایگان پروژه عمران , دانلود پروژه معماری , دانلود رایگان پروژه معماری , دانلود مقاله عمران , دانلود رایگان مقاله عمران , دانلود مقاله معماری , دانلود رایگان مقاله معماری , دانلود تحقیق عمران , دانلود رایگان تحقیق عمران , دانلود تحقیق معماری , دانلود رایگان تحقیق معماری , دانلود پروژه رشته عمران , , دانلود پروژه رشته معماری , دانلود رایگان پروژه رشته عمران , , دانلود رایگان پروژه رشته معماری , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود رایگان مقاله رشته عمران , دانلود مقاله رشته معماری , دانلود رایگان مقاله رشته معماری , دانلود تحقیق رشته عمران , دانلود رایگان تحقیق رشته عمران , دانلود تحقیق رشته معماری , دانلود رایگان تحقیق رشته معماری , دانلود کارآموزی عمران , دانلود رایگان کارآموزی عمران , دانلود کارآموزی معماری , دانلود رایگان کارآموزی معماری , دانلود کارآموزی , دانلود رایگان کارآموزی , دانلود پروژه , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق , دانلود رایگان تحقیق , دانلود مقاله , دانلود رایگان مقاله , دانلود پایان نامه عمران , دانلود رایگان پایان نامه عمران , دانلود پایان نامه معماری , دانلود رایگان پایان نامه معماری , دانلود پایان نامه رشته عمران , دانلود رایگان پایان نامه رشته عمران , دانلود پایان نامه رشته معماری , دانلود رایگان پایان نامه رشته معماری , دانلود پروژه متره , دانلود رایگان پروژه متره , مهندسی عمران , مهندسی معماری , رشته عمران , رشته معماری ,


پنج شنبه 16 مرداد 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود گزارش کار درس نقشه برداری

گزارش کار درس نقشه برداری عمران و معماری (رسم با نرم افزار لند)


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، گزارش کار درس نقشه برداری عمران و معماری (رسم با نرم افزار لند) را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این گزارش کار فوق العاده حرفه ای را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:



قیمت:100000ریال

 

موضوع  :

گزارش کار درس نقشه برداری عمران و معماری  (رسم با نرم افزار لند)

  فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

درس نقشه برداری از دروس مهم رشته های مهندسی عمران و مهندسی معماری است . نمره گرفتن در این درس هم سخت و دشوار می باشد . ما اکنون یک پروژه نقشه برداری کامل و بی نقص را برای شما آماده نموده ایم تا نمره کامل را برای شما به ارمغان بیاوریم . شما با مطالعه این پروژه نه تنها به نقشه برداری و روشهای محاسبات آن آشنا می شوید بلکه با نرم افزار لند و طرز کار با ان هم آشنا میشوید و با یک تیر سه نشان میزنید : نقشه برداری و محاسبات را یاد گرفته ، با نرم افزار لند آشنا میشوید و پروژه ای بی نقص را تحویل داده و نمره ای بالا دریافت خواهید کرد. 


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید







:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی عمران - سازه و زلزله، پروژه های مهندسی عمران - راهسازی ، مکانیک خاک و پل و تونل، گزارش کارآموزی رشته مهندسی عمران، آموزشی رشته مهندسی معماری، پروژه های متفرقه مهندسی معماری ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کار درس نقشه برداری عمران و معماری (رسم با نرم افزار لند) , دانلود گزارش درس نقشه برداری , دانلود گزارش کار درس نقشه برداری , نقشه برداری , گزارش نقشه برداری , دانلود رایگان , گزارش کار درس نقشه برداری عمران و معماری (رسم با نرم افزار لند) , گزارش کار درس نقشه برداری , گزارش کار درس نقشه برداری عمران , گزارش کار درس نقشه برداری معماری , گزارش کار درس نقشه برداری عمران با لند , گزارش کار درس نقشه برداری معماری با لند , درس نقشه برداری عمران و معماری (رسم با نرم افزار لند) , نقشه برداری عمران و معماری (رسم با نرم افزار لند) , نقشه برداری عمران , نقشه برداری معماری , دانلود پروژه عمران , دانلود رایگان پروژه عمران , دانلود پروژه معماری , دانلود رایگان پروژه معماری , دانلود مقاله عمران , دانلود رایگان مقاله عمران , دانلود مقاله معماری , دانلود رایگان مقاله معماری , دانلود تحقیق عمران , دانلود رایگان تحقیق عمران , دانلود تحقیق معماری , دانلود رایگان تحقیق معماری , دانلود پروژه رشته عمران , , دانلود پروژه رشته معماری , دانلود رایگان پروژه رشته عمران , , دانلود رایگان پروژه رشته معماری , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود رایگان مقاله رشته عمران , دانلود مقاله رشته معماری , دانلود رایگان مقاله رشته معماری , دانلود تحقیق رشته عمران , دانلود رایگان تحقیق رشته عمران , دانلود تحقیق رشته معماری , دانلود رایگان تحقیق رشته معماری , دانلود کارآموزی عمران , دانلود رایگان کارآموزی عمران , دانلود کارآموزی معماری , دانلود رایگان کارآموزی معماری , دانلود کارآموزی , دانلود رایگان کارآموزی , دانلود پروژه , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق , دانلود رایگان تحقیق , دانلود مقاله , دانلود رایگان مقاله , دانلود پایان نامه عمران , دانلود رایگان پایان نامه عمران , دانلود پایان نامه معماری , دانلود رایگان پایان نامه معماری , دانلود پایان نامه رشته عمران , دانلود رایگان پایان نامه رشته عمران , دانلود پایان نامه رشته معماری , دانلود رایگان پایان نامه رشته معماری , دانلود پروژه متره , دانلود رایگان پروژه متره , مهندسی عمران , مهندسی معماری , رشته عمران , رشته معماری ,


پنج شنبه 15 مرداد 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه راهسازی : گاردریل و گاردریل کوب

پروژه درس راهسازی : گاردریل و گاردریل کوب


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ،  پروژه راهسازی : گاردریل و گاردریل کوب را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع در جاده های امروزی مارا بر این داشت تا ما این پروژه راهسازی که تا کنون نظیر آن در هیچ جا موجود نیست را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:


قیمت:90000ریال

 

موضوع  :

پروژه درس راهسازی : گاردریل و گاردریل کوب

  فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

درس راهسازی مهمترین درس در بخش راه رشته مهندسی عمران می باشد . راه ها از چند بخش تشکیل می شوند که یک بخش هر راه، بزرگراه یا آزادراه برون شهری گاردریل می باشد . گاردریل یکی از اعضای جدانشدنی راه ها می باشد زیرا نقش تعیین کننده ای در حفظ جان سرنشینان خودرو تصادف کرده دارد. این پروژه توضیح جامع و کاملی در مورد گاردریل و گاردریل کوب را شامل می شود . قطعا بخشی از نمره درس راهسازی مربوط به پروژه آن می باشد لذا با تحویل پروژه بی نقص با موضوع جدید نمره خود را تضمین کنید . 


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید







:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی عمران - راهسازی ، مکانیک خاک و پل و تونل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه درس راهسازی : گاردریل و گاردریل کوب , دانلود پروژه درس راهسازی , دانلود پروژه راهسازی , دانلود پروژه گاردریل و گاردریل کوب , دانلود پروژه عمران , دانلود پروژه گاردریل , گاردریل و گاردریل کوب , دانلود رایگان پروژه گاردریل , دانلود پروژه راهسازی : گاردریل و گاردریل کوب , دانلود پروژه راهسازی : گاردریل , دانلود پروژه راهسازی : گاردریل کوب , پروژه درس راهسازی : گاردریل و گاردریل کوب , پروژه راهسازی , پروژه درس راهسازی : گاردریل , پروژه درس راهسازی : گاردریل کوب , گاردریل و گاردریل کوب,


پنج شنبه 12 مرداد 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه درس مهندسی پی و درس مکانیک خاک

پروژه درس مهندسی پی و درس مکانیک خاک


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ،  پروژه درس مهندسی پی و درس مکانیک خاک را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پروژه کمیاب مربوط به درس مهندسی پی و مکانیک خاک را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:



قیمت:90000ریال

 

موضوع  :

دانلود پروژه درس مهندسی پی  و درس مکانیک خاک

  فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

درس مهندسی پی وهمینطور درس مکانیک خاک دو عدد از مهمترین دروس رشته مهندسی عمران می باشند . این دروس هرکدام سه واحدی بوده و از مهمترین دروس مربوط به بخش خاک مهندسی عمران می باشند . لذا اگر حتی به مهم بودن این دروس در مهندسی عمران توجه نکنیم ، 6 واحد سهم بسیار زیادی در بالا بردن معدل شما ایفا خواهد کرد. این پروژه مربوط به پی ، انواع آن ، تعاریف آنها ، اجرای آنها و مطالب جامع و کامل در مورد پی ساختمان و دیگر سازه ها بوده که به همراه عکسهای متنوع در مورد پی ها و شمع ها ، این پروژه را تضمینی برای بالا بردن اطلاعات و در پی آن نمره شما ، مینماید.


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید







:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی عمران - راهسازی ، مکانیک خاک و پل و تونل، آموزشی رشته مهندسی عمران، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه درس مهندسی پی و درس مکانیک خاک , دانلود پروژه درس مهندسی پی , دانلود پروژه درس مکانیک خاک , دانلود پروژه عمران , دانلود پروژه خاک , دانلود رایگان پروژه خاک , دانلود , دانلود رایگان , پروژه درس مهندسی پی و درس مکانیک خاک , پروژه درس مهندسی پی , پروژه درس مکانیک خاک , درس مهندسی پی و درس مکانیک خاک , درس مهندسی پی , درس مکانیک خاک , پروژه مهندسی پی , پروژه مکانیک خاک , دانلود پروژه عمران , دانلود رایگان پروژه عمران , دانلود پروژه معماری , دانلود رایگان پروژه معماری , دانلود مقاله عمران , دانلود رایگان مقاله عمران , دانلود مقاله معماری , دانلود رایگان مقاله معماری , دانلود تحقیق عمران , دانلود رایگان تحقیق عمران , دانلود تحقیق معماری , دانلود رایگان تحقیق معماری , دانلود پروژه رشته عمران , , دانلود پروژه رشته معماری , دانلود رایگان پروژه رشته عمران , , دانلود رایگان پروژه رشته معماری , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود رایگان مقاله رشته عمران , دانلود مقاله رشته معماری , دانلود رایگان مقاله رشته معماری , دانلود تحقیق رشته عمران , دانلود رایگان تحقیق رشته عمران , دانلود تحقیق رشته معماری , دانلود رایگان تحقیق رشته معماری , دانلود کارآموزی عمران , دانلود رایگان کارآموزی عمران , دانلود کارآموزی معماری , دانلود رایگان کارآموزی معماری , دانلود کارآموزی , دانلود رایگان کارآموزی , دانلود پروژه , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق , دانلود رایگان تحقیق , دانلود مقاله , دانلود رایگان مقاله , دانلود پایان نامه عمران , دانلود رایگان پایان نامه عمران , دانلود پایان نامه معماری , دانلود رایگان پایان نامه معماری , دانلود پایان نامه رشته عمران , دانلود رایگان پایان نامه رشته عمران , دانلود پایان نامه رشته معماری , دانلود رایگان پایان نامه رشته معماری , دانلود پروژه متره , دانلود رایگان پروژه متره , مهندسی عمران , مهندسی معماری , رشته عمران , رشته معماری ,


صفحه قبل 1 صفحه بعد